Onze vakantie is begonnen

2 september 2023 - Salida, Californië, Verenigde Staten

Donderdagochtend 31 augustus waren we al vroeg op Schiphol , veel te vroeg  bleek later want we konden zo doorlopen en waren binnen een kwartier door de security; we hadden een slot afgesproken om 09.30. Onze vlucht naar Toronto vertrok iets te laat, maar uiteindelijk kwamen we ruim op tijd aan voor onze connecting vlucht naar San Francisco. Aan boord bij KLM werden we in de watten gelegd door de sympathieke stewardess Carry, die ondanks de drukte toch regelmatig de tijd nam om een praatje te maken. Eten en drinken waren goed verzorgd en ik denk dat onze neef Frank Carry ook kende want zij wilde me maar aan de wijn hebben!

Onze reis verder naar San Francisco duurde ook nog eens 5 uur , dus al met al waren we toen we aankwamen 13 uur aan het vliegen geweest. In San Francisco was het toen 19.00 uur , dus 04.00 uur in Holland. Frank was er om ons op te halen en om 21.30 waren we in Ripon, waar het al donker was, dus veel van de omgeving heb ik niet kunnen zien. Bij de tijd dat we naar bed gingen kon ik mijn moeder FaceTimen, zij zat net aan het ontbijt en was blij dat we goed waren aangekomen.

1. Cor:
    2 september 2023
    Veel plezier en ga lekker genieten. Aan luxe ontbreekt het niet zo te zien!
  2. Fred Harms:
    2 september 2023
    Fijn dat jullie reis zo voorspoedig is gegaan. Nu even goed uitrusten , zodat je de volgende dagen met een frisse blik in kan gaan. Hoop dat jullie wel e-mail kunnen lezen ivm boeken van huis voor 2024. Veel plezier en ik kijk uit naar jullie belevenissen.
  3. Mia:
    2 september 2023
    Goed begin is het halve werk😘
    En nu genieten maar🤗
  4. Aleida:
    2 september 2023
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, lekker nu uitrusten en dan genieten
  5. Jeannette:
    2 september 2023
    Ziet er goed uit! Veel plezier😘