Na een uitstel van ruim 3 jaar gaan we eindelijk onze lange reis maken naar de VS en Canada

30 augustus 2023 - Diemen, Nederland

Het is nu woensdag 30 augustus 01.30 en ik kan niet slapen dus maar even een aankondiging van onze te beginnen vakantie morgen de 31e. Oorspronkelijk zouden wij deze reis gaan maken in juni 2020 maar Corona zorgde voor uitstel en nog een keer uitstel maar nu is het zover, we gaan.

Morgen de laatste dingetjes regelen, koffers inpakken en afscheid nemen want we zijn nog nooit zo lang weggeweest. We gaan maar liefst 5 en halve week.

Omdat we ook heel veel familie gaan bezoeken zal ik niet al te vaak een verslag schrijven maar omdat dit waarschijnlijk onze laatste grote reis zal zijn wil ik ook weer van deze belevenis een album maken, dus wie weet.

1. Daan:
    30 augustus 2023
    Maak en een mooie tijd van met veel herinneringen.
    Heel veel plezier en een hele fijne vakantie
    Ik ga ieder geval al je reisverhalen weer lezen
    Grtjes Daan
    😘
  2. Mia:
    30 augustus 2023
    Goede, leuke, fijne reis, die veel leuke herinneringen gaan opleveren.
    Geniet er maar volop van
    🤗💋
  3. Jeannette:
    30 augustus 2023
    Heel veel plezier en een mooie reis!
    Liefs Ton en Jeannette
  4. Hennie van Emden:
    30 augustus 2023
    Een hele fijne reis en ik ben heel benieuwd naar de verhalen.
    Liefs Hennie
  5. RoVo:
    30 augustus 2023
    Hè hè eindelijk is het zover, ga lekker genieten, kom tot rust maar ga toch veel zien.
    Zullen als we aan de wijn zitten s’avonds bij het eten aan jullie denken, oftewel bijna dagelijks.
    Ronald en Yvonne
  6. Aleida:
    30 augustus 2023
    Lieverds een hele fijne vakantie, genieten en we zijn benieuwd naar je verhalen .Liefs Wim en Aleida
  7. Maartje:
    31 augustus 2023
    Maak er een fantastische reis van! We zullen jullie missen maar het komt allemaal goed, no worries! Love you ❤️