Onze laatste dag in Guelph

8 oktober 2023 - Guelph, Canada

Vanmorgen lekker lang gedoucht in de prachtige badkamer van Mike en Sharon. Daarna wat gegeten en toen in de auto om ons laatste tripje te maken naar een soort thriftshop :vallue village. Voor het eerst in de hele vakantie hebben we niets uitgegeven en kwamen we met lege handen terug. Wel hebben we natuurlijk uitgebreid koffie gedronken bij Tim Horton, misschien wel voor de laatste keer. Natuurlijk konden we het niet laten om daar een applefritter te eten. Buiten was het koud, 6 graden en het begon ook nog eens te regenen. Toen we weer thuis kwamen had Mike de haard aangestoken en leek het net een open haard vuur. Heerlijk! We zijn daarna toch maar begonnen om onze koffers in te pakken. Maar eerst even FaceTimen met het thuisfront. Mike heeft mijn moeder en Juud en familie ook nog even gesproken. Daarna ging hij Tante Adrie ophalen dus de rest van het FaceTimen heeft hij niet meer meegemaakt. Amanda, Melissa en Brett met baby Nora kwamen vlak daarna , dus we hebben eindelijk kennis gemaakt met Brett de Vet. Hij is behoorlijk gehandicapt sinds hij van de ladder is gevallen in hun cottage en zijn schouder heeft beschadigd. Er is een stukje afgebroken en hij draagt zijn arm nu in een mitella met de hoop dat het vanzelf gaat genezen, anders moet hij alsnog geopereerd worden. Hij heeft allebei zijn armen nodig als dierenarts en hij heeft ook nog de pech dat het zijn rechterschouder is. Maar voorlopig is hij 6 weken uitgeschakeld. Nora lachte als vanouds weer naar me en heeft best een tijdje bij me gezeten. Zingen vindt ze heel leuk. De meiden hebben met instructies die Sharon had opgeschreven het diner voorbereid samen met Mike en toen Sharon uit haar werk kwam hebben we gezellig met z’n allen gegeten. Ons Thanksgiving diner! Het was heerlijk. Niet lang na het eten gingen de families naar huis. Amanda bracht tante Adrie thuis en wij hebben met z’n vieren nog even nagepraat over van alles en nog wat. Blijkt dat we toch ook nog eens op vakantie naar Nashville moeten want daar vertelden Mike en Sharon zo enthousiast over. Maar goed …nog 1 nachtje slapen en dan gaan we weer naar huis. Morgen om 17.00 uur vliegen we , Nederlandse tijd 23.00 uur , dus als alles volgens schema gaat zijn we dinsdagochtend om 06.00 uur weer op Nederlandse bodem.

1. Jeannette:
    9 oktober 2023
    Dank voor de mooie reisverhalen en de bijbehorende foto's🥰 Goede reis!
  2. Maartje:
    9 oktober 2023
    Fijn dat jullie zo’n mooie reis hebben gemaakt, maar we zijn ook weer heel blij dat jullie terug komen! Hopelijk hebben jullie een fijne vlucht. ❤️😘
  3. Jan:
    9 oktober 2023
    een goede vlucht naar huis en bedankt voor de leuke verhalen groetjes JB
  4. Fred Harms:
    9 oktober 2023
    Fijn dat jullie ons zo hebben laten meegenieten van deze mooie reis, ik wens jullie een goede vlucht terug.
  5. RoVo:
    9 oktober 2023
    Bedankt voor de reisverhalen en een goede vliegreis en thuiskomst
  6. Daan:
    12 oktober 2023
    Weer genoten van je leuke verhalen en wat fijn dat jullie zo’n mooie reis hebben gehad
    Jullie zijn ondertussen al thuis en zwaar in de jet lag misschien
    Grtjes Daneke 😘