Labour Day, maandag 4 september

5 september 2023 - Ripon, Californië, Verenigde Staten

Weer werden we gewekt vanmorgen door de zon , de jetlag is langzaam aan het verdwijnen, tenminste voor mij. Henk heeft z’n ritme allang weer te pakken. Mijn dag begon pijnlijk, ik ging door mijn rug en kon me haast niet meer bewegen, wat ik deed ….ik weet het echt niet. We zouden naar Ron en Paula in Tracy en onderweg appels plukken. Na 2 paracetamol en een hete douche toch maar geprobeerd en er het beste van maken. Het bleef ons tegenzitten want het appelplukken kon alleen maar in het weekend dus dat moeten we nog maar een andere keer inplannen. Ik vond het niet zo erg, kon me toch haast niet bewegen. Aangekomen bij Ron en Paula werd ik in een stoel geïnstalleerd tussen Penny de hond en Mandy en Charly de katten met uitzicht op de goudvissen en liet ik me heerlijk bedienen. Mijn familie ging lekker het zwembad in en ik mocht er naar kijken. Ik voelde me wel zielig hoor. Eenmaal thuis in Ripon is Frank voor me naar de Farmacie gereden en heeft een smeersel en sterkere pillen gehaald. Gelukkig hielpen die gauw en kon ik met wat pijn en moeite mijn bed in komen. Met hulp van een looprek kon ik zelf ‘s nachts uit bed komen. Toch had ik me wel iets anders van onze vakantie voorgesteld.

Vanmorgen ging het gelukkig al weer iets beter zodat we onze plannen konden maken. Henk en Frank gingen de huurauto ophalen zodat we hopelijk morgen naar Bellmont kunnen vertrekken. Frank heeft daar een appartement en van daar uit gaan we naar San Francisco , Santa Cruz en Muir Woods en wat verder nog mogelijk is. Alles hangt een beetje af van mijn rug, verdorie.

Mijn achternichtje Sandy kwam gezellig langs , zij werkt gedurende een paar weken in Sacramento en gaat dan weer 2 weken naar haar thuis in Phoenix Arizona. Met haar en haar broer Ron zijn de mannen in de middag naar Modesto geweest waar Henk zijn hart op kon halen in tweedehands record shops. Ik heb een tijdje bij het zwembad gezeten maar kreeg toch weer last en ben gaan liggen. Moest de zwemparty wederom aan me voorbij laten gaan.
nou ja morgen beter zullen we maar zeggen……snik,snik.

1. Adriana kors:
    6 september 2023
    O Netty wat erg dat je dat nu hebt ,ik leef erg met je mee en hoop dat het gauw over mag gaan.
    Veel liefs van tante Adrie .
  2. Daan:
    6 september 2023
    Dat is niet fijn,hoop dat het gauw beter gaat.
    😘
  3. Jeannette:
    6 september 2023
    Jeetje Netty, je hebt wel totaal het verkeerde moment uitgezocht om door je rug te gaan en ja zo uit het niets gebeurd zoiets, gelukkig vermaakt Henk zich goed met Frank, ik hoop dat je snel weer een beetje kan lopen, probeer voorzichtig te blijven bewegen dat schijnt toch het beste te zijn. Heel veel sterkte en liefs van Ton en Jeannette💋
  4. Fred Harms:
    Hoi Netty,
    sterkte met jouw rugklachten. Hoop dat die snel overgaan en dat je weer met volle teugen van de vakantie kan genieten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen / belevenissen in San Francisco.
    Groetjes Fred
  5. Judith:
    Oh arme mams..
    Wat een pech.. hopelijk gaat het snel wat beter!
    Luv you❤️
  6. Aleida:
    6 september 2023
    Och lieverd nee hé, hoop dat het snel beter gaat. veel plezier op de volgende reis tocht veel liefs Wim en Aleida
  7. Netty van Rossem:
    6 september 2023
    Dank jullie wel, gelukkig gaat het elke dag beter. 👍😘
  8. RoVo:
    7 september 2023
    Wat vervelend voor je, we hopen dat je er snel vanaf bent en weer fijn kan zwemmen en genieten van al de leuke dingen die jullie gepland hebben. Gr. Ron en Yvon