Hit the Road Jack

6 september 2023 - Belmont, California, Verenigde Staten

Toen ik woensdagochtend wakker werd kon ik gelukkig weer zonder steuntje mijn bed uitkomen. Al het smeren en de pillen hadden gelukkig geholpen dus konden we onze plannen uit gaan voeren. De koelbox was door Frank goed gevuld zodat we de eerste dag even voort konden en toen was het tijd om te vertrekken. Sandy nog even geknuffeld want haar zouden we niet meer zien omdat zij pas weer de 21e hoefde te werken en wij dan al weg waren. De ergste drukte richting San Francisco was over dus reden we soepeltjes met de gehuurde Nissan naar Belmont.

We reden over de San Mateo bridge , die we ook al vanuit het vliegtuig hadden zien liggen en waren binnen 2 uur bij het appartement in Belmont. We boffen maar dat we dit mooie huis de komende dagen mogen gebruiken. Het ligt boven aan een heuvel en heeft een balkon met mooi uitzicht op een andere heuvel. Dichtbij is er een kleinschalig winkelcentrum met een paar redelijk goedkope eettentjes. Nadat we ons geïnstalleerd hadden zijn we daar even bij de Subway wat gaan eten en hebben wat rondgewandeld. Voor het avondeten hebben we wat uit de diepvries gekocht want inmiddels begon ik toch weer een beetje last te krijgen van mijn rug. Ik had toch weer teveel gelopen denk ik.  Verder dus maar mijn gemak gehouden en lekker in ons luxe appartement genoten van een Netflix film.

1. Jeannette:
    8 september 2023
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je rug,vest een prachtig ruim appartement 🥰